niedziela, 4 sierpnia 2013

Komunikat!!!

Mam dla was ważną wiadomość. Niestety pewne wydarzenia sprawiły, że moje plany legły w gruzach. W tych planach było dodawanie rozdziałów co drugi dzień w tym tygodniu. 
Na nieszczęście wyjeżdżam i nie będzie mnie w terminie 5-12 sierpień. Nie będę mieć dostępu do internetu ani jak pisać, ponieważ jadę do szpitala. Mam nadzieję, że wytrzymacie. Dzisiaj już raczej nie dam rady czegoś dodać. Mam tylko nadzieję, iż podczas mojej nieobecności blog nie będzie zionął pustkami. Miło by było zobaczyć jak wrócę więcej komentarzy pod postami, kolejną sporą ilość wyświetleń, a także poczytać wasze rozmowy na shouboxie. 

P. S. Jeszcze jedna sprawa. Chodzi o wykreślankę. Jak na razie dwa zdjęcia, które zostały mają remis. Jeśli nic nie zrobicie to zdaje się tak zostanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz